Makijaż fiołek z miętą


Dzień dobry kochane żabcie:)

Mój wydłużony weekend pobudził moją motywację i choć na co dzień, nie maluję się zbyt mocno ani kolorowo, tak teraz trochę poszalałam. Zdjęcia były wykonywane tym razem w warunkach domowych, ale mimo to, mam nadzieję, że udało mi się choć trochę oddać Wam piękno kolorów, jakich użyłam.


Moją główną inspiracją był... łepek kaczki:) Pięknie opalizujący i mieniący się na zielono, pod różnymi kątami padania światła. 


W odcieniu tej właśnie cudownej zieleni mam lakier z sylwestrowej, limitowanej edycji My Secret. W miarę jednak malowania się, koncepcja uległa znacznym transformacjom i ów zieloną kaczkę przeniosłam na polanę, gęsto porośniętą bajecznie pachnącymi fiołkami a zieleń nabrała barwy miętowej.


Kombinacja kolorów dała mi taki efekt:


Użyte kosmetyki:

Lakier do paznokci Glam and Shine Nail Polish: 262 Dragonfly, My Secret 
Baza pod cienie, KOBO
Cień w kredce I love my style Eyeshadow Stick: Turquise Dream, Violet Rush, My Secret
Glam and Shine Eyeshadow: Metal Violet, Snow Blue, My Secret
I love my style, Highlighter: Silver, My Secret
Look at me Extra Lash and Volume Mascara, My Secret
Face Illuminator Powder Princess Dream
Sun Bronzing Powder: Egyptian Sand, KOBO
Eyebrow Stylist Set, KOBO
Long Wearing Foundation Licquid, KOBO
Fashion Colour Lipstick: 108 Fuchsia, KOBO











0 Komentarze