MIYO Color Shock- Sea Green- Kolorowy tusz do rzęs


Kolorowe tusze na rzęsach wywołują skrajne emocje: jednych zachwycają, i wzbudzają podziw a innych bulwersują.  Dla mnie to przede wszystkim miła odmiana, fajny element wykończenia makijażu a także sposób na uwolnienie mojej wizażowej kreatywności.


Opis producenta

Kolorowy tusz do rzęs, gwarantujący odważny makijaż oczu.
Konsystencja o wysokiej zawartości pigmentów już od pierwszego nałożenia zapewnia wyraźny kolor, który nawet po kilku godzinach zachowuje swoją wyjątkowo czarującą barwę i blask. Unikalna formuła tuszu, która nadaje rzęsom objętość, podkreśla je i zapewnia im piękny odcień - już od pierwszego pociągnięcia tusz otula rzęsy od nasady, aż po same końce.



Dostępny w 3 intensywnych kolorach.Produkt przeznaczony do malowania rzęs na całej długości lub wyłącznie końcówek po wcześniejszym pomalowaniu rzęs czarnym tuszem.
poj. 10 ml / 12 zł

Producent oferuje nam 3 przepiękne kolory
- Sea Green
- Sky Blue
- Violet

Póki co, w swoim kuferku mam jedynie kolor turkusowy, ale zafascynowana nim z pewnością na sezon letni pokuszę się o pozostałe kolory. 


Maskara ma idealną dla mnie konsystencję. Zasycha na rzęsach w standardowym tempie, w ciągu dnia nie kruszy się ani nie odbija na powiece. 



Szczoteczka jest dość wąska, niemniej dobrze rozczesuje i sięga nawet do najmniejszych włosków.  Najlepszy efekt uzyskałam po nałożeniu 2 warstw. Kolor jest głęboki, dobrze napigmentowany i przepięknie komponuje się z brązem czy fioletem, podkreślając kolor tęczówki. Tusz ma dobrą formułę i zmywa się bez problemów, nie podrażniając przy tym oka ani jego okolic.



Ogółem jestem wielką fanką turkusu, dowodem czego są moje turkusowo fioletowe okularyJ Maskara genialnie wpisuje się w moje wariacje makijażowe i już niedługo pokaże Wam cudowne kompozycje z jej użyciem!


 A Wy lubicie kolorowe maskary?

0 Komentarze