Style Liner Metallic, Golden Rose no 16

Witajcie

Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażacie sobie codziennego makijażu?
Bez tuszu, podkładu czy czegoś innego? Niewątpliwie elementem bardzo ładnie podkreślającym głębię oka jest kreska na górnej powiece. W zależności od jej koloru nadamy charakteru naszemu makijażowi. Może to być klasyczna czerń lub kolorowa nutka, która urozmaici naszą wizję make upu albo podkreśli kolor naszych oczu.

Ja dzisiaj przychodzę do Was z nowością, która pojawiła się w moim kuferku, mianowicie z metalicznym eyelinerem firmy Golden Rose. Choć firma istnieje na rynku od bardzo dawna, to musze się przyznać, że jeszcze nic z niej nie miałam.


STYLE LINER METALLIC - METALICZNY TUSZ DO KRESEK

Style Liner Metallic to długotrwały, doskonale kryjący tusz do kresek, dostępny w trzynastu metalicznych odcieniach oraz w kolorze głębokiej czerni. Cienki pędzelek ułatwia aplikację. Zawiera szybkoschnącą formułę dzięki czemu nie brudzi powiek i nie rozmazuje się.

Eyeliner występuje aktualnie w 13 fantastycznych kolorach, których jestem bardzo ciekawa!



Kolor, który ja mam to numer 16, czyli dość neutralny, odpowiedni na co dzień odcień stalowego grafitu.


Produkt zapakowano w tekturowe, czarne pudełeczko, elegancko zdobione złotym logo firmowym. W środku, lekko obłe w kształcie, podłużne opakowanie o pojemności 6,5ml.



Średnio długi, miękki i elastyczny pędzelek pozwala na precyzyjne namalowanie kreski. Jeśli chodzi o sam tusz, to szybko zasycha na skórze,  nie ściera się, nie odbija, nie kruszy, nie farbuje naskórka.


Kolor wyjątkowo przyjemnie opalizuje. Mi bardzo przypadł do gustu, a Wam?


0 Komentarze