Relacja z konferencji Meet Beauty- Warszawa 24 Października 2015


W minioną sobotę miałam okazję uczestniczyć w fantastycznej konferencji zorganizowanej dla największych 250 blogerów i vlogerów. Przyjechały osoby z całej Polski i była to świetna okazja do osobistego poznania osób, których wpisy miałam okazję czytać wcześniej.

 
Ta, największa  w Polsce konferencja odbyła się w centrum konferencyjno- eventowym „Babka” przy ul. Młocińskiej 5/7. Czas jej trwania przypadł na godziny 10-17, choć już godzinę wcześniej rozpoczęła się rejestracja uczestników. Każdy z nas dostał identyfikator z imieniem, nazwiskiem i nazwą bloga co umożliwiło skojarzenie osób.

Organizatorzy zadbali o bogaty program imprezy. Odbyły się cztery różne rodzaje szkoleń, na które niestety nie udało mi się dostać i bardzo nad tym ubolewam.

- Panel makijażowi, zorganizowany przez firmę Pierre Rene


- Panel paznokciowy, zorganizowany przez firmę NeoNail


- Panel włosy, zorganizowany przez firmę Remington


- Warsztaty fotograficzne, zorganizowane przez firmę Olympus
 
 
Gdybym mogła, wzięłabym udział w każdym z nich. Jak już wspomniałam najbardziej zależało mi na makijażach, bo jak wiecie jestem wizażystką i uważam, że nieustanne doszkalanie się jest szalenie ważne. Z racji organizacji sesji zdjęciowych i szykowania modelek do zdjęć, warsztaty ze stylizacji włosów również były by strzałem w 10 a warsztat fotograficzny z pewnością pomógłby mi w lepszym robieniu dla Was zdjęć.

Niemniej, dla tych, którym nie udało się dostać na warsztaty zorganizowane były wykłady, które bardzo wiele wniosły w moje życie i z pewnością przyczynią się do ulepszania mojego bloga.

Najbardziej podobał mi się wykład, prowadzony przez:
 
- Panią Karolinę Krzysztofiak o „Logo i identyfikacji wizualnej bloga”,
- Panią Annę Pytkowską o „Google Analytics”
- Pana Tomasza Stopkę o „SEO”

Są to osoby, które same prowadzą bloga i mają ogromną wiedzę w tym temacie. Pani Ania prowadzi bloga kulinarnego i nie omieszkałam wejść na niego w poszukiwaniu inspiracji na uroczystą kolację z chłopakiem. Zobaczcie sami jakie pyszności: http://nietylkopasta.pl/
 

Podczas całego eventu swoje stoiska miały też firmy takie jak Golden Rose, Pilomax, Pierre Rene, NeoNail oraz Olympus, gdzie można było zapoznać się z ofertą i przetestować produkty.
 
 
 



Dodatkowo, na stoisku Pilomax, właściciela serii dermokosmetyków do pielęgnacji włosów WAX Angielski odbywały się badania trychologiczne, czyli badania skalpu. Dzięki nim, każda z nas mogła zobaczyć w powiększeniu jak wygląda nasza skóra głowy i włosa. Ekspertka, na tej podstawie dobierała odpowiednią do pielęgnacji maskę i szampon. Będzie o nich oddzielna recenzja.
 
 


Na stoisku Golden Rose, przemiłe Panie rozmawiały z nami o naszych blogach, urodzie i preferencjach kosmetycznych. Na tej podstawie dobierały odpowiedni dla nas kosmetyk ( o nich też będzie recenzja!). Manicurzystka dodatkowo wykonywała zabieg manicure.
 
 
Organizatorzy zadbali także o nasze brzuszki.
 

Na pożegnanie każda z nas dostała torbę Zblogowanych z kilkoma drobiazgami m.in od firm Kobo, Fa, Syoss
 


 

Ogólnie spędziłam bardzo udaną sobotę. Dziękuję Meet Beauty za możliwość uczestniczenia w tym fantastycznym wydarzeniu, które wniosło powiew świeżego powietrza na moje wiadomości blogowe.


1 Komentarze

  1. W jaki sposób pozycjonowanie wpływa na takie konferencje? Czy pomoc w pozycjonowaniu jest potrzebna?

    OdpowiedzUsuń