Mój pomysł na makijaż fashion z KOBO i My Secret



Witajcie!
 
Dzisiaj przychodzę do Was  z makijażem, który wykonałam do sesji zdjęciowej typu fashion.
 
Choć za oknem mocno jesiennie, ja postanowiłam kolorystyką nieco rozweselić spojrzenie. Korzystając po części z nowości jakie pojawiły się ostatnio w Naturze oraz kosmetyków, które możecie zakupić w standardowej ofercie stworzyłam lekko pastelowy makijaż rozświetlający.
 



 
Kosmetyki, które użyłam:
 
OCZY
Baza pod cienie KOBO
Cienie KOBO Coconut, Bubblegum Pink, Amethyst
I love my style Eyeshadow Stick, My Secret, Turkus, Fiolet
Water Proof Eyeliner, My Secret, Brown
I love my style Highlighter, My Secret, Silver
I Love my style Mascara, My Secret, Black
Eyebrow Colour, KOBO, 304
 
USTA
Fashion Color Shine and Care Lipstick, KOBO, Watermelon
 
TWARZ
Long Wearing Liquid Foundation, KOBO, Golden Vanilla
Princess Dream Face Illuminator Powder, My Secret
 
Zdjęcia wykonał Tomasz Ciesielski
Co sądzicie o makijażu?
 

 

0 Komentarze