O zielonych oczach słów kilka, Hera Dreamcon, Optiva

Witajcie kochani,

Dzisiaj w ramach urozmaicenia przychodzę z drobną dawką nowości. Tym razem nie będzie o kosmetykach....

Wychodząc naprzeciw waszym oczekiwaniom stwierdziłam, że przygotuję kilka propozycji makijażu dla zielonych oczu. Aby dobrze to zaprezentować potrzebne mi będą oczywiście oczy w kolorze zieleni. Ja niestety mam oczy  szaro niebieskie ale na ratunek przyszły mi soczewki kontaktowe.





Trochę o samym produkcie:

Soczewki kontaktowe firmy Hera, producent Dreamcon dostępne na stronie internetowej Optiva, gdzie znajdziecie także inne kolory i modele.

Przeznaczone są co dziennego noszenia przez okres jednego miesiąca od otwarcia opakowania. W tekturowym pudełku znajdziemy 2 sztuki soczewek zapakowanych oddzielnie w prostokątne opakowania. Moc możemy dowolnie wybrać odpowiednio dla naszej wady lub skorzystać z tzw. zerówek czyli soczewek dla osób, które nie mają żadnej wady.


krzywizna standardowa 8,6
średnica 14,5 mm
uwodnienie 42%

Materiał, z którego są wykonane to polyhema. Soczewki są wyjątkowo miękkie i elastyczne dzięki czemu dobrze dopasowują się do oka i ich nie czuć. Bardzo dobra przepuszczalność tlenu sprawia, że oko po całym dniu noszenia nie jest wyschnięte, podrażnione a żyłki nie są popękane. Soczewki są dwutonowe co oznacza, że dzięki ich ubarwieniu nie wyglądają na oku sztucznie.

Ponieważ mam sporą wadę i już nosiłam soczewki, ich założenie nie przysporzyło mi żadnych problemów. 

W zestawie mam również płyn do ich czyszczenia i pielęgnacji a w nim także pudełeczko do ich przechowywania. 


Wielofunkcyjny płyn dezynfekujący OptionsMulti firmy CooperVision o pojemności 100 ml zamknięto w standardowej plastikowej butelce, typowej dla płynów dla soczewek. Jasna kolorystyka opakowania bieli i błękitu wyraźnie kojarzy się z czystością, sterylnością i łagodnością. Płyn dobrze czyści soczewki z resztek makijażu oraz wydzieliny z oczu. Jest on na tyle przyjemny, że zdarza mi się nim po prostu zakroplić oczy. W tekturowym opakowaniu jak już wspominałam znajdował się również pojemniczek do przechowywania soczewek.


Ogólna ocena produktów jest bardzo wysoka. Dzięki tym soczewkom właśnie na dniach możecie spodziewać się pięknych makijaży.





http://www.optiva.pl/?skad=blog
 
ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z PEŁNĄ OFERTĄ NA : optiva


0 Komentarze