Coco Noir by Nicole Cosmetics

Nicole Cosmetics to unikatowa linia perfum dla kobiet i mężczyzn, oferująca bardzo szeroką gamę odpowiedników znanych firm. Komponenty, z których tworzone są perfumy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych perfum, często nazywane jako lane perfumy lub nalewane perfumy czy też perfumy na mililitry. Wszystkie produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości.


W ofercie jest ponad 140 zapachów, w tym 2/3 damskich i 1/3 męskich. Zgodnie ze zmieniającymi się tendencjami i porami roku, regularnie wprowadzane są nowości. Zapachy są przyjazne dla środowiska, nie są syntetycznie farbowane na różowo czy niebiesko, kolory są naturalne. To odcienie żółci mniej lub bardziej nasycone.


Wzięłam ostatnio udział w wielkiej akcji testowania perfum Nicole i trafił do mnie ostatnio wybrany przeze mnie odpowiednik Coco Chanel- Coco Noir, numer 149 z Nicole.


Zapach należy do grupy woni zmysłowych.

Nuty zapachowe
orchidea, paczula, grejpfrut, lilia, piżmo, mandarynka, jaśmin, drzewo sandałowe, pieprz, brzoskwinia, drzewo cedrowe, bergamotka, bób Tonka, pomarańcza, geranium rosat, ambrette

  
Z oryginalnym zapachem nie miałam nigdy styczności, zasugerowałam się nutami zapachowymi więc nie jestem w stanie odnieść go do oryginału ale skupie się na samym opisie tych perfum. Odpowiednik Coco Noir bardzo mi się spodobał. Tuż po psiknięciu na ciało wyczuwam mocno kwiatowe nuty. Nie są one mdłe, ale bardzo delikatne, subtelne, kobiece i zwiewne. Następnie wchodzą ciepłe nuty brzoskwini i pomarańczy by na koniec rozwinąć lekką pikantność pieprzem i cedrem. Sam zapach utrzymuje się na skórze ok 5 godzin. Ten zapach jest moim zdaniem zarezerwowany raczej na letnie, słoneczne, pogodne dni. Nie jest to zapach ciężki, ani słodko duszący.


Opakowanie
Flakon jest bardzo prosty z czarnymi napisami. Nie sprawia problemów w użytkowaniu, a atomizer rozpyla odpowiednią ilość perfum na ciało.  Moim zdaniem idealny i poręczny. W sam raz do torebki.

Te i inne perfumy możecie zakupić m.in. na stronie Nicole




0 Komentarze