Eveline, Extra Soft SOS regenerujący krem-opatrunek do rąk


Luxury Hands Renewal Complex™ - dzięki połączeniu niezwykle skutecznych składników aktywnych regeneruje i intensywnie odżywia skórę dłoni, błyskawicznie przywracając im miękkość i elastyczność.
Kwas hialuronowy i UREA 5% - głęboko i długotrwale nawilżają, uelastyczniają i nadają skórze aksamitną gładkość. Gliceryna - doskonale chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Receptura zawiera witaminę E, D-panthenol i alantoinę.
Cena: 9.59 zł

Dzisiaj będzie krótko. Ponieważ skończył mi się krem do rąk a akurat przechodziłam obok drogerii Rossman wstąpiłam i jak to zawsze bywa ciężko było mi się zdecydować na konkretny produkt. Chciałam kupić coś czego nie znam jeszcze a że nie miałam czasu wcześniej przeglądać opinii w internecie wybrałam produkt w ciemno, do którego zakupu skusiła mnie promocja.



Wybór padł na Eveline Cosmetics, krem extra soft do skóry bardzo suchej.
Gdy wróciłam do domu koniecznie chciałam go od razu wypróbować.
Pierwsze wrażenia- zapach po prostu obłędny ale nie jakiś namolny czy coś. Ciężko mi dokładnie porównać ale jeśli napiszę, że zapach słodkich orzechów to mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. W składzie znajdziemy kwas hialuronowy, mocznik pantenol i alantoinę. 





Krem gładko i miękko się rozprowadza. Pozostawia na skórze film nadając jej delikatności i aksamitności. Średnio szybko się wchłania i niestety daje uczucie spoconych rąk. Broń Boże podać komuś rękę bezpośrednio po aplikacji;/




Jeśli chodzi o nawilżenie to chyba tak średnio się sprawdza ale dopiero co zaczęłam go stosować więc odniosę się do tego jeszcze w projekcie denko jak tylko wykończę produkt. Mimo pięknego zapachu już wiem, że nie jest to mój faworyt wśród kremów do rąk.



0 Komentarze