Hiacynt na zielonej trawie czyli wiosenny, neonowy makijaż

Lubicie woń hiacynta? Nie każdemu przypada ona do gustu ponieważ jest specyficzna. Gdy byłam młodsza chyba nie lubiłam tego zapachu ale obecnie nie wyobrażam sobie wiosny bez hiacyntów w domu. 


Wraz ze zmianą kartek w kalendarzu moje upodobania do kwiatów zmieniają się ale na pewno będą one moją inspiracją w makijażach więc będziecie bardzo na bieżąco:)


Wracając do hiacynta i nowości kuferkowych ostatni makijaż inspirowany był własnie tym kwiatem w odcieniach różu i zieleni. 


Modelka: Renata
Foto: www.zytnicki.pl 


Makijaż wykonałam przy pomocy kosmetyków firmy KOBO Professional

Pod łukiem brwiowym rozjaśniłam cieniem w kolorze kokosowym
na całą górną powiekę nałożyłam neonowy cień zielony
efekt wzmocniłam czarną kreską wykonaną eyelinerem
natomiast dolną powiekę zaakcentowałam różowym neonowym cieniem


W trakcie sesji zdecydowałam się na nałożenie niebieskiego neonowego cienia tuż nad samą kreską roztartym ku wewnętrznemu kącikowi


Zmieszanie obu kolorów spowodowało, że uzyskałam efekt dwutonowej zieleni

                           






0 Komentarze