Biel złamana fioletem czyli Chalky Matt i Nail Art znowu razem!

Zafascynowana ostatnią kolekcją Chalky Matt od My Secret a także brokatowymi topami Nail Art firmy Sensique poczyniłam kolejne próby kompozycyjne. 

Co prawda zabiłam efekt matu ale tak ładnie rozprowadzała się warstwa brokatowa, że nie mogłam się pohamować:D





Na biały lakier nałożyłam podwójną warstwę Nail Art w kolorze I am yours numer 195 a to oto efekty:



Jak widać brokatowa warstwa w kolorze I am Yours zawiera w sobie brokaty i hologramy w kolorze ciemnego fiołka. Oczywiście  w zależności od kąta padania światła, zostaje ono rozproszone na hologramach.


Brokat, jak wspominałam przy okazji innego malowania jest różnej wielkości. Znajdziemy drobinki wielkości ziarenek piasku ale także małe piegi i większe serduszka:)


Całość długo utrzymuje się na płytce i nie odpryskuje. Brokatowa warstwa gładko przylega do płytki i nie jest szorstka co zdarza się przy niektórych brokatach. Często hologramy nie leżą idealnie na płytce i odstają, wówczas się zadziera cały lakier i nici z naszego malowania:) Mnie wyjątkowo to irytuje i zawsze skubie:)


0 Komentarze