Alien, Thierry Mugler by Glantier - perfumy


Perfumy, to właśnie to, co tygryski lubią najbardziej!

Chyba każda kobieta, zgodzi się ze mną, że perfumy są dopełnieniem wizerunku i odwzorowują naszą osobowość. Osobiście, perfumy dobieram pod względem humoru ale i pory dnia oraz roku. Pomimo to, są zapachy, które są dla mnie uniwersalne i chętnie po nie sięgam. Jest to Alien, Thierry Mugler. 

Wiadomo jednak, że nie zawsze możemy pozwolić sobie na zakup oryginalnych perfum, których ceny niejednokrotnie są wręcz absurdalne a trwałość nie zawsze idzie w parze. Uwielbiam, kiedy perfumy są na tyle intensywne, że pozostawiają zapachowy ogon i są dobrze wyczuwalne przez otoczenie.


Idąc tropem nieproporcjonalnie wysokich cen, na rynku znajduje się dość szeroka gama firm oferujących zapachy inspirowane. Jakość oraz sam zapach w większości przypadków jest bardzo słaby a to, co dobrze można wyczuć to zapach alkoholu.



Firma Glantier całkiem niedawno pojawiła się w mojej świadomości i z pewnością zostanie ze mną na dłużej.  


Bardzo szeroka oferta oraz dobre opinie zachęciły mnie do bliższego zapoznania.


Opakowania są bardzo ładne, choć proste w zdobieniu, delikatne ale i eleganckie. W wersji premium kwadratowe buteleczki wykonane są z białego, matowego szkła natomiast w tradycyjnej wersji z transparentnego. Korki, podobnie jak napis na butelce jest złoty i wygląda to naprawdę ładnie.


Poza pełnowymiarowymi buteleczkami o pojemności 50ml, dostępne są także perfumetki. Zauroczyły mnie one swoim kształtem, ponieważ są wyjątkowo smukłe a nadaje im to charakteru. 


Przejdźmy jednak do meritum, bo to właśnie to, co jest kluczowe, czyli zapach i trwałość.


Jestem wyjątkowo pozytywnie zaskoczona, bowiem zapach jest identyczny z oryginalnym a trwałość jest bardzo, bardzo na plus. Niestety, jak to zawsze bywa ja nie czuję długo na sobie zapachu ale otoczenie po dobrych kilku godzinach od porannej aplikacji delektuje się słodyczą aromatu.


Do zamówienia dołączono także próbne miniaturki nowych zapachów dla obu płci z podziałem, które są dla kogo.


Reasumując z czystym sumieniem mogę polecić perfumki 😊



https://glantier.com/

3 Komentarze

  1. Wiecie co, jeśli chodzi o mnie, to uwielbiam kupować nowe perfumy. Ostatnio udało mi się trafić na promocje związaną z joop perfumy . Już długo planowałam zakup tych perfum i cieszę się, że w końcu udało mi się je dostać w dobrej cenie. Oby na długo mi wystarczyły. Pachną wprost obłędnie.

    OdpowiedzUsuń