Nuev - wielofunkcyjny krem ochronny przed smogiem i szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi


Całkiem nie dawno, bo przy okazji spotkania na Dzień Kobiet, kiedy jeszcze normalnie można było spotykać się z ludźmi poznałam markę Nuev. 


Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, ale może także dlatego, że jest to dość nowa firma, która specjalizuje się w kremach odpowiadających na aktualne potrzeby skóry. 

Nie mam tu na myśli typowego nawilżania ale także ochronę. Przed czym? Przed smogiem i alergiami kontaktowymi, będące coraz większym problemem dzisiejszych czasów.

 

Opis producenta

Codzienny niezbędnik jako krem na dzień i baza pod makijaż.
Kompozycja antyutleniaczy i filtr SPF 15 zapewniają dodatkowe działanie przeciwzmarszczkowe. Dla każdego typu skóry, w każdym wieku.*



Działanie

Jak podaje producent krem zawiera wyjątkowy składnik Chitathione® zapewniający codzienną profilaktykę i ochronę skóry. Odbija on cząsteczki smogu, metali oraz zanieczyszczeń i nie pozwala przedostać się im w głąb skóry. W tym samym czasie starannie dobrane składniki antyoksydacyjne pielęgnują skórę, wzmacniają jej naturalną barierę ochronną, opóźniają procesy starzenia i odżywiają, aby skóra była gładka, jędrna i nawilżona.



Opakowanie

Szata graficzna jest bardzo delikatna ale nadaje to poczucia lekkości. Zarówno kartonowe opakowanie jak i sama tubka są spójne wizualnie.


Konsystencja

Krem jest neutralny zapachowo. Barwę ma białą a konsystencję treściwą, lekko tłustawą ale średnio gęstą. Jednocześnie bardzo szybko i dobrze się wchłania pozostawiając cieniutką, nie lepiącą się warstwę ochronną. 


Opinia

Wyjątkowo zaskoczył mnie tym jak zareagowała moja skóra. Szybko się nawodniła i stała aksamitna, nieco jakby pudrowa. Bardzo fajnie nadaje się jako baza pod makijaż bowiem nie jest lepki i nie wpływa negatywnie na działanie podkładu. Aplikowany kolejno kolorowy kosmetyk nie roluje się, nie tworzy plam a jego działanie nie jest skrócone.
Krem nie zapycha porów, nie wywołał u mnie zaczerwienień ani innych oznak alergii.

*Opis pochodzi ze strony Nuev 

Znalezione obrazy dla zapytania: nuev logo




3 Komentarze

  1. Ciekawi mnie skład tego kremu, bo to że chroni, nie znaczy że nie podrażni mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ten krem i chetnie bym go przetestowala na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba coś idealnego dla mnie, bo borykam się i ze skórą alergiczną i narzekam na smog krakowski :( wiem że np. maski z filtrem ffp3 i rośliny oczyszczające powietrze w domu mają znaczenie, ale bez odpowiedniej pielęgnacji skóra i tak nie będzie rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń