SENSIQUE - puder rozświetlający SEASHELL ON THE BEACH

Wraz z nadchodzącym końcem wiosny i wyczekiwanym początkiem lata Sensique wypuściła na rynek nowy rozświetlacz.


Uwielbiam rozświetlacze, w każdej możliwej formie i odcieniu, ale najbardziej pasują mi prasowane. Taką formę ma właśnie i ten.
Nazwa Seashell on the beach w pełni nawiązuje do lata, plaży, piasku i kryjących się w nim muszelek. Dopełnieniem nazwy jest tłoczenie, które wygląda tak, jak te duże, płaskie, kremowe muszle. 


Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że znajdziemy tu trzy odcienie.
Najjaśniejszy z nich to jasne, szampańskie złoto. Kolejno, po środku znajduje się beżowe złoto a na samym końcu coś na granicy brzoskwini przełamanej cegłą z jasno złotą, chłodnawą poświatą.

 

Pech chciał, że w drodze do domu całkowicie pokruszył mi się puder i powstała z niego piękna mieszanka. Niemniej jednak, nie byłam pewna, czy pokazywać Wam ten produkt, bo wizualnie nie wygląda on tak pięknie jak nowy. Zawsze staram się pamiętać aby zrobić zdjęcia kosmetyku zanim zacznę go używać a dopiero po pewnym czasie użytkowania zabieram się za recenzję. W tym przypadku to wersja mocno przyspieszona. Finalny efekt jest powiedzmy nieco zbliżony. Ciężko mi będzie zaprezentować pojedyncze odcienie ale całość prezentuje się…
No sami zobaczcie poniżej...


Konsystencja mięciutka, taka jaką lubię najbardziej. Ma bardzo dobrą przyczepność do skóry. Z uwagi na mój gwiezdny pył nie mogę powiedzieć, że się nie pyli bo mi ze względów oczywistych nabiera się go na pędzelek nieco więcej niż powinno i przez to trochę się obsypuje.


Trwałość również bardzo dobra. Nie ściera się, nie tworzy plam, nie powiększa optycznie porów. Nie zauważyłam zaczerwienień, podrażnień itp.
Fajnie sprawdza się nie tylko na twarzy, dekolcie, łydkach ale i jako cienie do powiek.
Regularna cena to koszt 16,99 PLN


"Mocno rozświetlający puder do twarzy i ciała. Dzięki pigmentom i perłom rozpraszającym światło, cera wygląda świeżo i promiennie.
Jeśli chcesz mocniejszego blasku, zastosuj na mokro.
Polecany dla każdego typu cery, również wrażliwej. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego."
















2 Komentarze