Zapachowe szaleństwo z Neness


Cześć!
Dziś post pięknie pachnący nutami kwiatowo owocowymi, z dodatkiem orientalnych akcentów, czyli będzie o perfumach :)

Perfumy to właśnie coś, co dopełnia nasz wizerunek. Perfumy nadają charakter naszej osobie i potrafią wpływać na nasz nastrój.


Uwielbiam kolorowe zapachy, dlatego zawsze mam ze sobą coś w torebce czy samochodzie. Noszenie dużych, pełnowymiarowych opakowań, często o różnych kształtach choć przepięknie prezentuje się w domu na toaletce, tak na co dzień pod ręką nie jest to wygodne.


Na rynku istnieje cała masa perfumetek, które ułatwiają nam życie. Z całą pewnością, choć wybór jest spory, tak jakość wielu pozostawia wiele do życzenia.

Drogą łańcuszkową jak to przeważnie bywa trafiłam na perfumerię Neness, której produkty chciałam sprawdzić dosłownie na własnej skórze.

Ze stronki neness wybrałam 5 zapachów inspirowanych oryginalnymi.


Zamówienie przyszło w pięknym pudełeczku, a perfumy wewnątrz zostały przełożone ozdobnym papierem. Całość zrobiła na mnie wrażenie.

Calvin Klein  Euphoria - Your Euforia no 36


Dior J`adore - Jadre no 50



Gucci  Guilty - Woman Guilty no 56



Calvin Klein Eternity - Eterni Life no 88



Dior Dolce Vita - Vita no 140


Perfumetki mają pojemność 22ml, a kształt to gładka fiolka wyposażona w atomizer.


Kształt jest bardzo prosty ale niezwykle poręczny. Skuwka fiolki nie spada i dobrze się trzyma. Nienawidzę kiedy jest odwrotnie bo kosmetyk zawsze wtedy uświni wnętrze torebki.

Atomizer równomiernie rozpyla i nie cieknie.

Jeśli chodzi o trwałość, to zaobserwowałam, że nie każdy zapach trzyma się tą samą ilość godzin. Niektóre zapachy wyczuwałam ok. 5 godzin, a inne na ubraniach nawet kilka dni. Ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczona bo bałam się, że nie będą długo się trzymać.


Kolejnym kluczowym punktem jest sam zapach. Uważam, że każdy z nich w 100% wiernie odwzorowuje oryginalny zapach. W pierwszej chwili jest on bardzo mocny i troszkę wyczuwam alkohol, co bardzo szybko się ulatnia i na długie godziny pozostaje pięknie pracujący pod wpływem ciepła zapach. 
Jest to produkt, który z czystym sumieniem mogę Wam polecić, tym bardziej, że cena jest niska a nie ma nic lepszego jak dobra cena idąca w parze z dobrą jakością.




Znacie tą perfumerię? Jakie macie doświadczenia a perfumetkami?
Napiszcie!




1 Komentarze

  1. Prawdziwe perfumetkowe szaleństwo. Do torebki i na wyjazdy niezastąpione.

    OdpowiedzUsuń