Day Teatox Hello Slim 30, OhTomi


Hej Kochani :)

Dawno mnie tu nie było na rzecz instagrama. Filmiki i zdjęcia to jedno  ale relacja także musi tu być.

Wiecie, że jestem fanką herbat. Każdy dzień i wieczór zaczynam od kubka gorącej herbaty. To taki już mój nawyk, który rozgrzewając dodaje mi energii z rana, a wieczorem wycisza. Wiecie także o mnie też to, że staram się regularnie ćwiczyć, ograniczam spożywany cukier i walczę o poprawę sylwetki.

Tym oto sposobem natrafiłam na Hello Slim, OhTomi.



Jest to 30 dniowy program oczyszczająco odchudzający składający się z herbaty na dzień oraz herbaty na noc.
Ponieważ różnią się one składem, każdą opiszę oddzielnie.


Hello Slim 30 Day Teatox








Jak widzicie skład jest bardzo przyjemny. Zapach jest owocowy, lekko słodki, przypominający o nadchodzącym lecie, słońcu i cieple.

Dodatkowo... 



Kolejną zaletą herbatki jest fakt, że każda saszetka z osobna zapakowana jest w oddzielną torebkę co jest bardzo wygodne, kiedy chcemy zabrać ze sobą kilka porcji. Torebeczkę wsadzam do torby no i już, nie muszę martwić się o dodatkowe zabezpieczenie by było higienicznie.

Główne zadania herbatki:

- wspomaga spalanie kalorii
- zmniejsza apetyt
- podnosi poziom energii
- podkręca metabolizm



Smak, owocowy ale lekki, niezbyt cierpki. Nie dosładzałam no bo chodzi w końcu o detoks:)

Zgodnie z informacją na opakowaniu:
- fantastyczny smak prosto z natury
- zawsze świeża
- wysoka jakość z uwagi na wyszukane składniki



 Co sądzicie o takiej formie oczyszczania organizmu? Dla mnie to przyjemne z pożytecznym bo i tak uwielbiam herbaty i nie wyobrażam sobie dnia bez gorącego kubka.  Co jak co, ale wyjątkowo nie lubię tabletek, a taka forma bardzo mi pasuje, zresztą widzieliście skład.
Jeśli chodzi o moje refleksje to bardzo szybko zauważyłam wzrost energii i przestałam być ciągle taka senna. Cała reszta zaczęła pojawiać się w kolejnych dniach a choć na wadze dużej różnicy nie ma, tak czuje się lepiej, jakby lżej.





0 Komentarze