Delikatne smokey eyes kosmetykami Paese

WitajcieJ

Dziś chciałabym Wam zaprezentować makijaż, który wykonałam do sesji zdjęciowej  fotomodelki Justyny Karbownik.


Miał to być delikatny makijaż, lekko podkreślający oczy. Górę wzięły odcienie brązu i beżu.


W celu wykonania tego smoky eyes użyłam kosmetyki marki Paese, a dokładniej:

Na całą twarz nałożyłam matujący podkład z kwasem hialuronowym Velvet Lush w odcieniu Natural.
Pod oczami korektor rozświetlający Clair , a następnie na całość Puder ryżowy.
Nad kośćmi policzkowymi odrobina pudru rozświetlającego w kolorze 02 Fresh Pink, a lekko poniżej ich linii pięknie pachnący róż z dodatkiem oleju arganowego.
W wewnętrznym kąciku oka użyłam Glam Eyeshadow, numer 200, a następnie  cienie do powiek Trio Diamond w odcieniach brązu, beżu i złota. Całość wzmocniłam Linea Automatic Eyeliner w kolorze Olive Glam. Do rzęs użyłam  tuszu Blacker than Black.



Jak się wam podoba?:)


0 Komentarze