SILKY MATT, Matowa szminka w płynie, Paese



Super-trwała szminka w płynie o matowym wykończeniu i wyjątkowo intensywnych kolorach.

Opis producenta
Kosmetyk ma niezwykle lekką, pudrową (aksamitną) formułę, nie ściąga ust i nie oblepia ich. Niecała minuta wystarczy, aby szminka zupełnie się zmatowiła i utrwaliła na ustach, nadając im kolor równie trwały, co intensywny. Nie odbija się, nie pozostawia śladów, nie błyszczy się, nie klei, nie rozmazuje.


Dostępna w 6 kolorach.

Numery od lewej: 700, 701, 702, 703, 704, 705
Kolor, który posiadam to numer 704, czyli głęboki, ciemny, ciepły róż.


Zaczynając od opakowania, błyszczyk zamknięto w eleganckim, prostokątnym, przeźroczystym opakowaniu z czarną nakrętką. Na bieżąco możemy monitorować ile pozostało nam jeszcze produktu.


Kolor przede wszystkim zwrócił moją uwagę swoją niepowtarzalną głębią. Zastanawiałam się, czy na ustach będzie on również tak samo intensywny, ale pigmentacja mnie nie zawiodła. Konsystencja jest bardzo kremowa, dosyć gęsta, niesamowicie napigmentowana. Doskonale się rozprowadza. Wystarczy jedno pociągnięcie, aby usta pokrył piękny, głęboki, intensywny kolor! W konsystencji jest coś niesamowitego. 

Aplikator jest dość długi i po środku spłaszczony. Nie rozwala się jego struktura i dobrze rozprowadza kosmetyk po wargach.


Idealnie przywiera do ust, nie podkreśla suchych skórek i nie wysusza ust. Podoba mi się w niej to, że się ona nie klei, nie zbiera w załamaniach i ściera równomiernie. Na ustach daje poczucie, jakbym miała lekki kremik nawilżający, przez co totalnie zapominam, że mam pomalowane usta.


Powiem szczerze, że ten kosmetyk niesamowicie mnie zaskoczył. Jest innowacyjny dla mnie i bardzo dobrze się go użytkuje a kolor dokładnie taki jak lubię. Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona. 


A Wy znacie matowe pomadki? Macie może cos z Paese?

0 Komentarze