KOBO PROFESSIONAL MONO EYE SHADOW swatche


Dzień dobry:)

Ostatnio wspominałam Wam, że do Drogerii Natura trafiły nowe neonowe kolorki cieni firmy KOBO Professional z serii Mono Eye Shadow.
Nie zdążyłam przygotować dla Was jeszcze makijażu ale przedstawiam Wam swatche kolorków.


Producent obiecywał nam, że  zaawansowana technologicznie formuła pozwoliła stworzyć cienie o wysokiej trwałości, formuła oil free zapewnia łatwą i dokładną aplikację a cień znakomicie przylega do powieki nie obciążając jej.


Moim zdaniem, cienie są bardzo mocno napigmentowane i widać, że nawet bez bazy kolory są bardzo wyraziste.  Nie jestem w stanie jeszcze ocenić ich trwałości na skórze ale pierwsze wrażenia są bardzo bardzo pozytywne. Musze przyznać, że nie spodziewałam się aż tak dobrej pigmentacji.
Kolor fioletowy w odróżnieniu od całej reszty ma w sobie perłowe pigmenty i wyjątkowo przypadł mi do gustu. Wprost idealnie kojarzy mi się z kwiatami lawendy:)  


Nie mogę doczekać się makijaży, które nimi wykonam!

0 Komentarze