Sensique, Nail Art

Cześć wszystkim! :)

Za oknem coraz więcej słońca a dzień coraz dłuższy a tym samym panują coraz lepsze humory.

Było niedawno o nowościach, które wprowadziła Drogeria Natura, czas więc na testowanie i recenzowanie.

Pisałam Wam, że wyjątkowo spodobał mi się lakier Sensique, 199 Confetti. Nie mogłam oprzeć się wrażeniu, że będzie on świetnie wyglądać z granatowym lakierem podkładowym. Ponieważ chciałam spróbować z nowości także inne lakiery, wybór padł na Sensique, Nail Art 204 Blue Ocean. 
Co prawda, ten lakier przeznaczony jest do zdobienia paznokci ale dzielnie sobie poradziłam:D
Posiada on cieniutki pędzelek, którym bardzo ładnie i precyzyjnie namalujemy wzorek. Nie jest on zbyt długi, jak to czasem się zdarza ale ma to także plus ponieważ łatwiej skontrolować ruch pędzelkiem.
Jeśli chodzi o krycie to jest ono naprawdę głębokie i spokojnie wystarczy tylko jedna warstwa! 



Lakier Confetti posiadał odpowiedniej dla mnie szerokości pędzelek, Drobno zmielony brokat gęsto pokrył płytkę paznokcia. Dla wzmocnienia efektu nałożyłam 2 warstwy.

Poniżej prezentuje Wam efekt:)









0 Komentarze