Delikatny jesienny makijaż z kosmetykami KOBO w roli głównej

Witajcie.


Dziś również chciałabym Wam zaprezentować makijaż wykonany kosmetykami KOBO Professional. Do ich zakupu zachęciło mnie wiele pozytywnych opinii w internecie oraz bardzo przyjazny skład.

Poniżej prezentuje swoją modelkę Karolinę:)

Inspiracją do tego makijażu była dla mnie jesień. Przeważnie makijaże kojarzone z tą porą roku są dość ciemne- fiolety, brązy, zielenie, miedzie i rozjaśniane delikatnie złotem. Chciałam zrobić coś innego z zachowaniem podobnej kolorystyki. Poszłam w stronę ciepłej, słonecznej jesieni, delikatnie czerwieniejących liści, pozostałych jeszcze kwiatów lekko tańczących na wietrze topiących się w zachodzącym słońcu. 



                          

                           



Do wykonania makijażu użyłam: 

- Baza pod podkład: Make- up Primer Matte and Smooth Skin
- Podkład: Matt Make Up kolor 102 Medium Beige
- Rozświetlacz: Modeling Illuminator with tens`up
- Bronzer: Sun Bronzing Powder 306 Egyptian Sand
- Puder matujący: Transculent Loose Powder
- Baza pod cienie
- Cienie do powiek: 102 Almond, 115 Orient Brown, 117 Caffe Latte, 207 Gold, 111 Bubblegum Pink, 203 Raspberry Pink, 112 Violet
- Tusz do rzęs: Growing Lashes Mascara
- Czarna kredka do oczu: Long Lasting Eye Liner 201 Deep Black
- Eyeliner Intense Pen: 301 Black
- Błyszczyk do ust: 213 Juicy Watermelon



0 Komentarze