MY SECRET KOREKTOR LONG WEARING CONCEALER


Cześć,

w tym wpisie będzie o nowym, szybko schnącym i dobrze kryjącym korektorze, firmy My Secret, który znajdziecie na półkach w Drogeriach Natura

Opis producenta:*

Lekki korektor który gwarantuje krycie i matowe wykończenie.
Szybko wysycha , pozostawia skórę jedwabistą w dotyku, bez widocznych niedoskonałości. Nie zawiera: parabenów, parafiny, wazeliny, alkoholu, perfum, glutenu. Przyjazny dla wegan.

Dostępny w 3 odcieniach:

 01 Nude – jasny, neutralny
02 Warm Beige – różowo - beżowy
03 Honey – żółty


Mam jasną karnację i najlepiej pasuje do mnie kolor Nude (choć nie próbowałam 02 Warm Beige). Początkowo po nałożeniu myślałam, że będzie zbyt jasny i próbowałam także Honey, ale finalnie okazał się dobrym wyborem a niestety ten drugi nie wyglądał u mnie najlepiej i był dla mnie trochę zbyt żółtawy. Wszystko kwestia karnacji.


Korektory w swojej konsystencji są bardzo rzadkie, ale nie spływają ze skóry. Myślałam, że będą średnio trwałe, ale okazały się, że się myliłam. Ich skład sprawia, że nie zmyjemy ich samą wodą i mydłem, więc nie groźny nam żaden deszcz.


Kryją drobne krostki i wyglądają naturalnie, nie tworząc maski, jak bywa to w przypadku kamuflaży.


Dobry korektor w niskiej cenie. Myślę, że warto go wypróbować.


Jakich Wy używacie korektorów? Skusicie się na ten?


*Opis podchodzi ze strony producenta

1 Komentarze

  1. Mam, ale niestety w paczce trafiłam dwa razy na odcień 03 i jest nieco za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń