Masaż, czy tylko dla dorosłych?

Istnieje ogólne przekonanie, że masaż jest przeznaczony głównie dla osób starszych i traktowany jest bardziej jako zabieg luksusowy z kategorii spa.

Nic bardziej mylnego, bo rodzajów masażu jest bardzo dużo i przeznaczonych do różnej grupy wiekowej. 


Jeśli macie swoje dzieci lub w swojej rodzinie to znacie problem coraz cięższych plecaków, dużej ilości książek i zeszytów. Wiecie też, że czasy zmieniają się nieustannie i w dobie komórek, tabletów, komputerów sprawiają, że dzieci coraz mniej czasu spędzają na świeżym powietrzu. 

Pamiętam, że jak byłam mała bawiłam się z innymi dziećmi na podwórku, chodziłam po lasach i łąkach, bawiłam się w deszczu i błocie.

Wiele dzieci, głównie z miast nie zna zabawy w klasy, chowanego itp

Znajome mi małe dzieci w związku z duża ilością godzin spędzonych w pozycji siedzącej, małej ilości ruchu oraz noszenie ciężkich plecaków skutkuje bólami pleców. 

Wcześniej był to problem osób starszych a jak widać, zwyrodnienia kręgosłupa zaczynają się już w najmłodszych latach życia i warto zwrócić na to uwagę.


W odkrytym niedawno przeze mnie salonie NiA Beauty Studio na warszawskiej Woli  w ofercie znajduje się między innymi masaż dla dzieci. Bez chwili zastanowienia umówiłam wizytę dla mojego kochanego dzieciaczka.


Był to masaż rozluźniający z elementami leczniczymi.
Z relacji chłopca było super i nie chciał wychodzić. Trzeba dodać, że gabinet jest kids friendly, bo wykonując sobie mani czy pedi, jest kącik z zabawkami, gdzie pod naszym okiem dziecko może np poukładać klocki a my się zrelaksować.

Pracujące tam Panie są przesympatyczne i mają na prawdę dobre podejście do dzieci i klientów. Jeśli szukacie takiego miejsca z domową atmosferą to jest to idealny dla Was adres.


Wpis powstał przy współpracy z #KosmetycznaMapaWarszawy


Odwiedź Kosmetyczną Mapę Warszawy i poznaj miejsca godne uwagi



INSTAGRAM: @niabeautystudio
Obraz może zawierać: tekst
Żelazna 76A lok 2
00-894 Warszawa

6 Komentarze

  1. To prawda ja juz jako nastolatka korzystalam z masazy, w wiekszosci byly to sportowe gdyz chodzilam do takich szkol i bylam czynnym zawodnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno tutaj masajka.wroclaw.pl mamy masaże dla dorosłych, ale wiem, że nawet niemowlaki można masować odpowiednio. Specjalistyczny masaż dla nich, to Shantala. Może o nim słyszeliście? Chętnie wybrałabym się sama na jakieś masowanie i jeszcze z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja dzieci jeszcze nie mam, ale to prawda, że coraz młodsze osoby mają problemy z kręgosłupem i nie można takich lekceważyć. A ja to bym chętnie wybrała się z moim mężem na spa dla dwojga w Krakowie , nigdy nie byliśmy razem. Chcę mu taką niespodziankę na rocznicę ślubu zrobić. Myślę, że będzie zadowolony. Spędzimy razem super czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo, że może być masaż dla dwojga , ale także dzieci mogą korzystać z masażu bo dlaczego nie? Często w przypadku fizjoterapii też są wykonywane tego typu zabiegi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za ten wpis! Ja skorzystałem z oferty Thaisun https://thaisun.pl/ – i byłem zachwycony.

    OdpowiedzUsuń