Wrzosowy Color Sensique


Hej !

Lubicie las, grzyby i naturę? Ja bardzo!
W tym roku niestety w najlepszym okresie grzybobrania chorowałam i ominęło mnie bardzo wczesne wstawanie i rozpoczynanie wędrówki po wilgotnej ściółce wraz ze wschodzącym słońcem. Niestety nie zobaczyłam też widoku przepięknych wrzosów, których kolor wręcz uwielbiam.

Na pocieszenie mam w mieszkaniu mały krzaczek w doniczce i mam także lakier w ich kolorze! Jakże wielka była moja radość kiedy ukazał się on w Drogeriach Natura 3 września!


Seria Color firmy Sensique, to propozycja jesiennych, ciepłych kolorów inspirowanych opadającymi liśćmi. Znajdziemy pośród niej magiczne fiolety, brązy, stonowane pomarańcze, bordo.

Nowe kolory lakierów z tej serii zawieraja nowoczesną formułę z Tefpoly®, która przedłuża ich trwałość, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. Lakiery tej serii nie zawierają szkodliwych substancji, takich jak toluen i formaldehyd.

Buteleczka jest podłużna, lekko owalna. Pędzelki są długie i wąskie. Konsystencja lakieru jest średnio gęsta. Dobrze rozprowadza się on po płytce paznokcia nie tworząc zacieków ani grudek. Na zdjęciu prezentuje Wam 2 warstwy lakieru i tyle wg mnie jest optymalnie.
Lakier zaczął mi się ścierać na końcówkach po ok. 3 dniach co przy moich rozwarstwiających się paznokciach całkiem dobry wynik.



Kolor głęboki z efektem tafli. Według mnie wygląda bardzo ładnie.


0 Komentarze