Złote smokey z Glazel Visage

Witajcie kochani:)

dzisiaj chciałam Wam zaprezentować jeden ze swoich ostatnich makijaży, który wykonałam przy użyciu kosmetyków firmy Glazel Visage.

Jestem w trakcie recenzji kosmetycznych więc szerzej, możecie przeczytać o nich w oddzielnych wpisach w dziale recenzji:)

Przy użyciu głównie czerni i złota stworzyłam poniższy makijaż:

    fot. Przemysław Żytnicki

Kosmetyki


Do wykonania makijażu użyłam:

- od wewnętrznego kącika opalizujący cień wypiekany w kolorze ślicznej brzoskwini
- przez środek idzie płynnie przechodzący kolor starego złota
- blendowany w zewnętrznym kąciku czernią
- na całą twarz nałożony został puder transparentny
- a kości policzkowe zostały wzmocnione  perełkami w kolorze również brzoskwiowym
- na ustach Diamond Coctail

Swatche cieni

- światło dzienne 


- światło sztuczne białe



0 Komentarze